Najczęściej zadawane pytania naszej firmie

  1. Czy wystawiacie rachunki czy faktury Vat?
    Wystawiamy faktury VAT. Klient który skorzysta z naszych usług za materiał zapłaci tylko 8% VAT.
  2. Czy dajecie gwarancję na swoje usługi?
    Tak, na nasze usługi dajemy pisemną gwarancję.
  3. Czy podejmiecie się kompleksowego montażu instalacji sanitarnych, wodnych i grzewczych w nowo wybudowanym domu?
    Tak, wykonaliśmy wiele kompleksowych montaży instalacji hydraulicznych w nowo wybudowanych domach a także w starych domach czy kamienicach
  4. Czy wykonujecie usługi w nocy, w niedziele i święta?
    Tylko dla stałych klientów i w wyjątkowych sytuacjach
  5. Czy posiadacie stały cennik?
    Jest, ale przy kompleksowych pracach jest możliwość negocjacji ceny.
  6. Czy w przypadku niezdecydowania się na usługi wycena jest płatna?
    Wycena jest bezpłatna. Tylko kiedy klient zażyczy sobie profesjonalnego kosztorysu wycena jest płatna (9zł od punktu).
  7. Czy jest możliwość wyceny usług przez telefon?
    Tak, ale z dokładnością do 85%.
  8. Jaki jest zasięg waszych prac?
    Warszawa i okolice do 20 km.
  9. Czy korzystacie ze sprzętu klienta (np. uszczelka)?
    Nie, korzystamy tylko z własnego sprzętu. Mamy renomowanych dostawców sprzętu, jak: Bims Plus, Rehau, Valmark, Tro-Instal, Angers, Rothenberger, Kawtech czy Rems.